INTE EN UNDERBAR DAG

Idag har inte riktigt varit min dag..Det var första dagen det regnade på riktigt och då regnar det myycket! Jag längtar inte till regnperioden i alla fall, inte så kul att bara stanna inomhus hela dagarna! För att lyssna på musik blev jag tvungen att stänga alla dörrar och ha på högsta volym för att regnet låter så högt. Regn kan väl vara mysigt ibland men det här regnet är mest högljutt och irriterande..
.
Dagen blev inte bättre av att jag tappade iphonen från soffkanten ner på golvet..
.
.
Bra jobbat Märta, jävla klantarsle. Min kamera krånglar fortfarande lite, man måste ta ut och sätta in batteriet en eller två gånger innan den går att starta, suck..
.
Några bilder på regnet:
.
.
.
.
.
Måste köpa stövlar, gick runt med russinfötter hela dagen...
.
.
.
.
.
.
.
Poolen svämmade över
.
.
Jag får väl glädja mig med att det är lite kallare och man slipper svettas ihjäl på dagarna med typ 28 grader inomhus! Och sen var det ju lite fint också!
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0