BUUUURN

Idag satte jag på mig cykelhjälmen och cyklade in till stan, vet inte exakt hur långt det är men kanske en mil eller nått. Det kändes inte så långt eftersom det är så platt, hade lite motvind i början bara. Jag cyklade i alla fall längs vattnet till lagunen och sen hoppade jag i och svalkade mig lite! Vattnet var mycket högre nu än dom gånger jag varit där så det var mycket finare längs stranden!
.
Jag ville inte vara ute i solen för länge så jag började cykla hemåt men märkte att jag såg lite röd ut på armarna. Jag smörjde in armarna och ansiktet i panik med solkräm men det var lite försent..Min näsa haha...När jag äntligen kom hem upptäckte jag att jag glömt mina nycklar, så jag var utelåst ett tag..
.
.
.
.
.
.
Några typiska affärer som finns här!
.
.
.
.
.
.
.
Har sett några till liknande av dom här, känns ganska konstigt, men dom håller sig nog sysselsatta!
.
.
.
.
.
hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0