12 ÅR IGEN

I fredags var jag och shoppade på Cairns Central. Klädmodet är ganska likt det i Sverige men man slipper köpa alla mörka tjocktröjor och varma tråkiga kläder! Affärerna verkar lovande så det kommer nog bli en del köp framöver. Den enda affären jag kände igen var Body Shop (=inget H&M=BUUU).
.
.
Dom flesta ställen har redan börjat med julgrejer!
.
I Australien är det lag på att ha cykelhjälm så jag gick och köpte en (vill inte direkt hamna i trubbel här, var tillräckligt drygt att komma in i landet..) Känns som man är 12 år igen och när det blir varmare kommer jag svettas ihjäl, men skönt att inte behöva ta bilen överallt nu!
.
Förövrigt skulle jag inte ha badat med knut..

Kommentarer
Postat av: Lars Kågström

Vad söt du är i hjälm!

2011-10-10 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0