PALM COVE DEL 2

Här kommer lite bilder från helgen i Palm Cove! Perfekt väder hela helgen vilket resulterade i att mina fötter är brända och ömma..Det har varit runt 30 grader hela helgen och jag råkade bränna mig lite på fredagen med det var ganska lugnt dagen efter!
.
Jag kände mig så himla bortskämd! Jag fattar inte riktigt att jag bor på ett ställe folk åker på solsemester till! Det känns som jag är på långsemester och att bara gå längs stranden på eftermiddagarna är en sån frihetskänsla! Var verkligen skönt att bara slappa en hel helg vid stranden!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Lars Kågström

Jättefin bild på fotspåren i sanden!

2011-11-21 @ 14:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0