MINA TORSDAGAR

På torsdagar går jag upp lite tidigare och vi åker från huset innan åtta. Madelaine är på dagis på torsdagar och fredagar så jag lämnar både henne och Sabrina på morgonen. Det är lite olika vem jag lämnar först, beroende på vad jag gör efteråt. Madelaines dagis ligger nära stan så om jag ska in till stan efteråt lämnar jag henne sist.
.
Efter att ha lämnat båda är klockan runt nio. Efter det är jag ledig fram till ca halv tre då jag hämtar Sabrina efter skolan. Så det är lite olika vad jag gör på torsdagarna, idag åkte jag till Cairns Central ett tag, var hemma och slappade ett tag och var ute på en promenad innan jag hämtade Sabrina.
.
Madelaine är på dagis fram till ca 17-17.30 så jag har en stund på torsdagarna när jag är ensam med Sabrina innan vi åker och hämtar Madelaine. När vi kommer hem från dagis är klockan nästan sex, Matt jobbar senare och kommer hem tidigast halv sju och med Nat är det lite olika.
.
.
Cairns Central
.
.
.
Bilder från prommis
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Springer runt lite överallt, hann se tre stycken.
.
Madelaines dagis Pelicans
.
.
.
.
.
Alla måste ha på sig kepsar och kläder som täcker axlarna ("sunsmart")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0