MINA TISDAGAR

1 november idag, sjuukt! Det känns så konstigt med månaderna, har vekligen ingen koll och det blir helt fel med sånt här väder i november! Blir nästan lite julstressad, julen kommer verkligen bli konstig!
.
På tisdagar är jag med Madelaine på dagen och vi har inget som är bestämt att göra så vi brukar göra lite olika saker. Tex åka på picknick, plocka snäckor på stranden, bada i poolen osv. Idag gjorde vi något lite annorlunda i alla fall: vi gick till skolan. Det är inte långt alls så det är skönt att gå dit, dock är det lite värre på hemvägen för det blir skitvarmt precis runt niotiden och det är uppför..
.
.
.
.
Skolområdet är väldigt stort, här är bara en del av det!
.
.
.
Måste vara världens tråkigaste jobb!
.
.
.
Idag var vi hemma och lekte affär och lite annat. Jag gjorde pannkakor till lunch i alla fall! Det började katastrofalt men det blev bättre efter några pannkakor! Blev dock inte exakt som hemma och jag blev lite besviken på smaken men det dög!
.
Barnen tyckte att jag såg lite tjock ut i klänningen jag hade på mig men jag fick upprättelse när Madelaine utsåg mig till den bästa pannkakskocken i familjen och tyckte till och med det var godare än snacks!
.
Efter skolan simmar Madelaine 15.30-16. Simningen är i princip på samma ställe som Sabrinas men i olika bassänger.
.
Mycket tråkigare att sitta och vänta här för att det är litet och mörkt..Vi brukar komma hem runt halv fem och då äter dom lite och vi läser och skriver lite till halv sex när Matt kommer hem. Efter det körde jag idag en timme på spinningcykeln innan middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0