MINA SÖNDAGAR

Söndagar är enda dagen jag är helt ledig. Det är enda dagen föräldrarna är lediga så ibland åker vi på någon utflykt eller så gör jag nått annat eller bara tar det lugnt. Idag hade vi tänkt åka upp till Tablelands och gå en prommis på något ställe men det regnade på morgonen så vi sket i det. Jag har varit ganska trött hela dagen och typ inte orkat göra något. Jag tänkte att jag kunde ta min cykel på en tur och bara glida runt och få lite luft. Men det var så himla fuktigt i luften, jag var alldeles svettig när jag kom hem! Efter det har jag fixat och kopierat lite grejer på datorn och ikväll har jag skypat med pappen (och Svea lite).
.
Idag hade jag bara velat transportera mig till Sverige för en liten dag. Spelar ingen roll hur mörkt eller kallt det är. Skulle vara skönt att bara vara hemma ett tag och träffa alla, det är så konstigt att inte träffa någon hemifrån på ett år! Jag skulle nog uppskatta allt här mer också för det är verkligen så himla fint med stränderna, vattnet och bergen! Jag är verkligen glad att jag är i värmen även om det kan vara lite jobbigt ibland!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0