MINA ONSDAGAR

På onsdagar åker jag och Madelaine hem när vi lämnat Sabrina. Vi får matvarorna levererade någon gång mellan 9 och 13 så vi måste vara hemma och vänta tills dom kommit. Madelaine hade varit sjuk under natten så vi gjorde inget jätteansträngande, kollade på film och lekte lite. Det har varit en del skurar under dagen så det hade ändå inte varit så kul att vara utomhus.
.
.
Maten kommer i miljoner påsar, såå onödigt! Det är oftast inte så mycket saker i varje påse heller, det kan ibland vara en sak i en påse. Så det tar evigheter att knyta upp alla dubbelknutar och efter det måste jag kryssa av allt för att det är lite problem med att vi inte får allt. Efter uppackningen var jag helt slut så jag åt lite uppstekta pannkakor, MMMM!
.
Efter skolan spelar Sabrina tennis 15.15-16. Tennisplanen ligger precis vid skolan så det tar inte lång tid att ta sig dit och hem vilket är skönt.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0