MINA LÖRDAGAR

Vanliga lördagar jobbar jag på förmiddagen eftersom föräldrarna jobbar. Jag är sen ledig resten av dagen, brukar vara från runt två kanske, inte exakt samma varje gång. Idag har jag paddlar kajak! Fett kul! Sabrina var lite sjuk så det var bara jag och Madelaine. Vi åkte i alla fall kanske någon timme till något ställe och paddlade. Vi åkte dit med Natalies kollega Alison, hennes man, en student från schweiz som bor hos dom, en student från japan som bor hos dom, alisons syster och hennes man och ett par och ett till barn.
.
Jag gick upp vid 6 på morgonen och då regnade det så jag trodde att det skulle regna hela dagen men det regnade ingenting under tiden vi paddlade! Det var till och med sol och jag var lite rädd att jag skulle bränna mig men jag klarade mig ganska bra. Vi paddlade 9 km och det var jättefint, vattnet var på dom flesta ställena alldeles stilla och vattnet var klart och varmt. Jag är stolt över mig själv som inte ramlade i en enda gång, jag krockade lite och fastnade en gång bara hehe. När vi kom fram och väntade på att få skjuts tillbaka började det dock spöööregna. Jag som hade lyckats hålla mig hyffsat torr..
.
Jag tog tyvärr inga bilder, kunde inte riktigt ta med mig något i kajaken för det hade blivit blött (om jag ramlat!)..
.
.
.
.
Går seriöst inte att få fötterna rena!

Kommentarer
Postat av: Agnes

oslagbar min!!!

2011-11-07 @ 19:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0