LA CAAASA

Här kommer en liten film på mitt nya hem! Ja jag vet att jag är lite seg, jag hade faktiskt tänkt lägga upp den tidigare men jag har haft lite probem, men nuså! Gjorde filmen lite snabbare för att den inte skulle bli så lång, därför den är lite skakig.
.
.
.
.
.
.
.
Mitt badrum
.
Mitt rum, det är ganska undanplockat och tomt men jag har lite ideér på gång!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Madelaines rum
.
Sabrinas rum
.
Barnens badrum
.
.
.
Såg nu att det är första advent idag, det har jag helt missat! Och jag har inte firat det på något sätt, inte ett enda tänt ljus idag, istället har jag mest varit i poolen. Meeen, kom på nu att när jag går upp är det fortfarande lite tid kvar på 27 november i Sverige! Finns dock inga lussebullar eller liknande juligt att äta. Funkar jordgubbar och ananas? Äh, får nöja mig med ett ljus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0