HOLLOWAYS BEACH

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Klumpe goes wild

MARTHA.

Vi har tagit lite kläder från dig. Speciellt jag (moahaha). Svea ligger här och gosar med oss, hon har dock inte kollat så mycket på kläderna...

Du verkar ha det så jäkla najs! Hoppas att du har det. Jag och mamma har tittat på massa foton på er familj, och i prinicp 99% av alla bilder på dig ser du helt pissed off ut. Helt sjukt underbart att se, och du är väldigt söt (även fast du är väldigt arg).

Vi saknar dig iallafall! Vi saknar dina bajsskämt och... ja. Allt.

Mamma hälsar: "Mycket kärlek... bitch".

Krammmmmmmmmmmmmmm,

Mina och Anna

Postat av: klumpe goes wild

MARTHA.

Vi har tagit lite kläder från dig. Speciellt jag (moahaha). Svea ligger här och gosar med oss, hon har dock inte kollat så mycket på kläderna...

Du verkar ha det så jäkla najs! Hoppas att du har det. Jag och mamma har tittat på massa foton på er familj, och i prinicp 99% av alla bilder på dig ser du helt pissed off ut. Helt sjukt underbart att se, och du är väldigt söt (även fast du är väldigt arg).

Vi saknar dig iallafall! Vi saknar dina bajsskämt och... ja. Allt.

Mamma hälsar: "Mycket kärlek... bitch".

Krammmmmmmmmmmmmmm,

Mina och Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0