ESPLANADEN OCH MIDDAG

I tisdags var vi ute och åt på en restaurang precis vid vattnet. Det var jättefint och massa fladdermöss som flög runt och barnen fick ansiktsmålning haha. Det är så fint på esplanaden när det är solnedgång, fint och perfekt temperatur.
Igår var jag på the nightmarket som är precis vid esplanaden också, det var kul. Såklart ganska mycket turistiga grejer som boomerangs, tröjor, handdukar, smycken, uggs (?!) och massage (????)
Idag var jag för att lämna in bilen på service och gick sen in till stan. När jag gick tillbaka var det skiitfuktigt. Jag tog nog inte den snabbaste vägen och jag ville bara komma till bilen och ac. Det var så himla svettigt att gå i sol och fuktighet. Men sen började det helt plötsligt spöööregna, så jag var gaanska blöt när jag väl kom fram, russinfötterna vettni..
.
.
.
.
Massa folk som var på zumba, ser kul ut! Det är varje dag några gratis aktiviteter man kan gå på på eftermiddagarna/kvällarna.
.
Esplanaden
.
.
.
.
.
.
.
Utsikt från vårt bord på restaurangen
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0