ATT FÅNGA EN FJÄRIL

Idag har det inte hänt så jättemycket. Jag skypade med Elsa och Sabrina och Madelaine var med och höll på att visa massa leksaker, klängde och skrek. Elsa har fått ett paket hemifrån men inte jag! Bu. Vill ha godis nuuu! Jag frågade dom efteråt vad dom tyckte om Elsa och Sabrina sa bara good utan att jag kunde få fram någon mer förklaring till varför. Det tyckte tydligen inte Madelaine eftersom hon blev avundsjuk på Elsas apa haha. Så där har du domen.
.
Sen visade jag Madelaine och Sabrina Australienfilm 2 där det bara är massa klipp på dom. Madelaine satt mest och skrattade och Sabrina blev upprörd. "I can't believe you put me on the internet!" Hon sa att jag aldrig mer skulle få ta kort på henne men det har hon nog glömt imorgon.
.
.
Fjäril som flög runt i mitt rum för ett tag sen
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0