SPIDERS AND CROCODILES

Idag har jag provat på något som kallas Spiders. Tydligen är det ganska populärt här (eller var kanske mer förut), jag hade inte alls hört talas om det. Spiders består i alla fall av glass och läsk som man blandar, ganska konstigt ja. Det spelar ingen roll vilken glass eller läsk man tar så man kan göra massa olika smaker. I botten blev det typ läsk blandat med smält glass, sen lite glassklumpar och överst typ skum. Jag drack/åt med sprite och någon slags blandglass med olika smaker. Det var väl gott men fortfarande konstigt. Vem kommer på att blanda glass och läsk?
.
Här är lite bilder från en prommis idag!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Eeehh hjälp! Vi brukar vara nere precis vid vattnet och mata fiskar och Thor brukar bada lite och så. Orkade inte vända om så när jag gick längs vattnet var jag aningens rädd. Försökte lyssna efter mystiska ljud och alltid vara beredd på att börja springa samtidigt som jag hade kamerna i högsta hugg.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Maja

haha läsk o glass har vi ätit några gånger här hemma faktiskt!!

2011-12-06 @ 13:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0