SMÄLT CHOKLAD

I brist på annat att göra räknade jag mina sandflugebett, 58 st totalt. Nu är dom större och kliar mer, jobbigt.
Idag fick jag äntligen mitt paket hemifrån!! Jag hade längtat efter lösgodis men det var inte så mycket alls, mina stövlar tog upp halva vikten. Men dom kommer lägligt eftersom det har regnat sedan igår och för att det inte finns en enda stövel att köpa här?! Maraboun hade jag kunnat skippa eftersom den smält och sen stelnat, smakar inte så jättegott..Jag fick också ett paket och grötris så jag kan göra risgrynsgröt på julafton, det kan jag inte vara utan! Tror dock jag skippar att lägga i en köttbulle...
Jag har i alla fall hittat lite mer svenskt godis på the british lolly shop: kexchoklad, marabou daim, vanlig daim, ahlgrens bilar, gott och blandat och djungelvrål. Dock är det ju såklart ganska dyrt..
.
.

Kommentarer
Postat av: Desiree

Spännande att följa din blogg :)

2011-12-16 @ 23:39:19
URL: http://desireeberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0