JULAFTONSMORGON

Jahapp, julafton. Gick upp till ett tomt hus och satte mig ute och åt min egengjorda risgrynsgröt, kändes lite konstigt. Men det gör faktiskt inte så mycket att det bara är jag och att vi inte kommer fira julafton så mycket, trodde det skulle vara jobbigare men nu är det helt okej! Så jag tar dagen som den kommer och ser vad som händer! Vi kommer fira jul i tre (!) dagar. Idag kommer vi ända minifira eftersom dom ändå är svenska och för att jag är här. Imorgon blir det riktigt firande (massa mat) och dagen efter det blir det ännu mer mat för att det är boxing day. Kan bli intressant!
.
.
.
.
Julafton 2010, -23°C
.
.
.
Julafton 2011, 28°C. Kommer antagligen bli några grader varmare senare idag också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0