RUDDE

Idag har jag levt upp till mitt smeknamn Rudde (Rudolf), men vad gör man inte för att skapa lite julkänsla! Det är faktiskt inte så illa som det ser ut, bara liite röd, typ.
.
Idag har det varit peerfect väder! Inte ett moln, 32 grader och soool! Jag satt i lagunen typ en halvtimme (utan solkräm) men sedan låg jag i skuggan resten av tiden och läste, heerligt! Försökte passa på att njuta av min sista lediga dag på ganska långt framöver. Imorgon börjar skollovet (börjar väldigt tidigt!) och skolan börjar igen 23 januari (!). Så lovet är typ 6 veckor, galet! Det betyder mycket jobb för mig, kommer säkert vilja slänga ut dom genom fönstret om några dagar. Får se hur det går, kommer vara ganska trött i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAHA, åh Rudolf! Kom hem och ge mig lite julkänsla

2011-12-09 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0