PARADISE PALMS OCH PEPPARKAKOR

Igår under dagen åkte vi till Paradise Palms. Vi gick till Pelicans in Paradise där det fanns en stor pool och några lekplatser. Solen var lite starkare än jag trodde, vi var bara där i tre timmar så jag trodde jag skulle klara mig bättre. Det var väldigt fint i alla fall, inte så mycket folk så man behövde inte hålla stenkoll på alla väskor vilket var skönt.
När vi kom hem gjorde vi pepparkakor, vilket slutade i en halvkatastrof. Vi hade bara en kavel, tre formar och degen var konstig. Det var några ingredienser som inte fanns så jag fick improvisera lite och den var alldeles för fettig, det gick liksom inte att få loss pepparkakorna. Det funkade inte med mer mjöl heller, tillslut blev det någon slags äcklig klump av det. Vi lyckades med några men smaken var kanske inte så mycket att ha. Men degen smakade ju gott och det är det viktigaste!
.
.
.
.
Stor studsmatta, ganska rolig faktiskt
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hahhaha
.
.
.
Det var lite svårt att lägga på dom på plåten så dom flesta blev lite trasiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0