NEJLIKA

Idag har jag druckit te för första gången sen jag kom hit, eller i alla fall första gången hemma i huset. Jag dricker typ bara te när det är kallt och mörkt. Det spöregnade men var ju inte kallt alls, men det SÅG kallt ut. Och det var ju inte direkt lika varmt som när det är soligt så det var helt okej.
Idag har jag fått en liten flaska med nejlika i mitt rum, åååh det lukar glögg och JUUUL! Längtade lite efter svensk jul, den enda juliga lukten har typ varit pepparkakorna och risgrynsgröten. Ska aldrig mer lämna mitt rum.
.
.
"Kemiluktar"
.
Ferdinand
.
Klockan är på plats kajjan! Har blivit en riktig mästare på att göra klockor! Förövrigt ser min arm jättestor och konstig ut.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, nice! Inte riktigt lika snygg som mina dock...

2012-01-05 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0