MADELAINE 5 ÅR

Idag har Madelaine fyllt 5 år (och det är lucia, inget man märker av här precis!) och det har varit svettigaste dagen hittills. Man hinner inte ens komma upp ur poolen innan man börjar svettas igen. Barnen har varit ganska hyper och lekt med nya leksaker och jag har gått runt och varit utmattad och svettig. Det kom en liten regnskur och det blev lite svalare i 20 min i alla fall..Ikväll har det åskat lite, fint!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Madelaine försöker titta i kors
.
.
.
.
.
Med smarties i munnen
.
Freddo the frog
.
.
.
.
.
.
.
Hittade en liten gecko i mitt rum så jag tog upp den och skulle slänga ut den från mitt rum, råkade dock dra av den svansen (till höger om sladden) som fortsatte röra sig, blää.
.
Lite gullig ändå. Senare hittade jag en padda i garaget vilket inte var lika trevligt..

Kommentarer
Postat av: elsa

vad fina bilder på barnen!

2011-12-15 @ 02:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0