JULDAGEN

Några bilder från min juldag, vi åkte och åt lunch hos Carol och Robbie. Det här var ju den främsta dagen man "firar" men det kändes inte riktigt som vi firade jul, skulle lika gärna kunna varit någon annan högtid. Vi började med att äta lunch och efterrätt. Efter det kollade vi på en film och sen hoppade vi i poolen ett tag. Och jag drack min julmust som jag sparat på, har faktiskt lite kvar!
.
.
.
.
Vi åt bland annat räkor, dom flesta äter skaldjur och kall mat på jul. Vi hade på oss pappershattar som tydligen är vanligt att man har här. Jag med lillhuvvet hade lite svårt att hålla den på plats..
.
.
.
.
.
.
.
Vi åt Pavlola till efterrätt, gott!
.
Dom har skiitstor pool!
.
Fin utsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0