FREDAG

Igår var jag ledig från klockan 9 på morgonen, skööönt! Jag var ganska trött och orkade inte göra så mycket på dagen så jag låg och flöt i poolen, vilket gjorde att jag blev lite röd..Ops. Men det blir la brunt imorgon eller nått.
.
På eftermiddagen gick jag på en prommis, var längesen jag kunde njuta av en promenad på eftermiddagen vilket var härligt! Jag tog med mig thor som inte direkt är så vältränad. Han var heelt slut när vi kom hem, trodde nästan att han skulle kräkas eller nått. Jag slängde i honom i poolen vilket i vanliga fall inte går för att han bara springer iväg. Men nu var han så trött så han inte orkade kämpa emot ahha. Han simmade direkt till kanten och satt där och var andfådd ett tag till.
.
På kvällen var jag och såg Twilight med min kompis från Schweiz. Den var väl bra men lite seg, jag har inte sett filmen som är innan så jag fattade inte riktigt allt heller. Har tänkt på en sak som är lite konstig, det verkar inte som någon här använder helljus fast det blir så himla mörkt. Förutom en gång när jag mötte en bil som körde med helljusen PÅ hela mötet så jag inte såg något, tack för den!
.
.
Har typ inte tagit några bilder den senaste tiden, den här är tagen för kanske en vecka sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0