DRINK AND DRIVE

Det verkar som att folk här dricker ganska mycket, jag och en kompis hamnade på en 30-årsfest i lördags och när vi kom dit vid niotiden var det ganska många fulla redan. Haha medelålderna låg väl på runt 50 men det var kul ändå! Alla försökte få en att äta massa, dricka massa jäger och drinkar hela tiden!
.
Alla hade tagit egna bilar dit och man kör hem även fast man druckit. Dom som kör tar det lite "lugnt" och dricker "bara" några glas vin. En tjej som körde hade "bara" druckit lite tequila innan hon körde hem. Hmm..kommer inte känna mig säker när jag kör på helgkvällar efter det här..
.
På söndagen åkte vi med Alison och Jaque (som jag sov över hos) till botaniska trädgården och så gick vi en liten promenadslinga som kallas Red Arrow. Fin utsikt, mycket uppför och varmt!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0