AUSTRALIENFILM 2

Idag har det varit varmt och soligt som vanligt, igår när jag kollade vädret stog det att det skulle regna hela dagen men nejnej. Jag klagar inte i alla fall! Jag åkte med Sabrina och Madelaine till lagunen för att svalka oss men det var nästan för varmt i poolen. Min stackars näsa har flagnat så nu ska jag ta hand om den med solkräm (ibland).
.
Dom flesta klippen från den här filmen är lite gamla, hade glömt bort att jag hade dom. Madelaine brukar ibland kalla mig madam (som ni kommer höra), ibland råkar hon säga mama till mig hah och båda kallar mig ibland för missy. Jag har istället försökt få dom att börja kalla mig boss och master men det funkar inte lika bra. Madelaine har istället börjat kalla mig för Martamonster för att hon tycker jag ser läskig ut i poolen för att mitt ansikte tydligen blir vitt när jag är i poolen (antagligen av reflektioner). Hon skulle bara veta hur blek jag hade varit om jag var hemma nu!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0