AUSTRALIENFILM 1

Blev lite strul med förra filmen så jag blev tvungen att ändra låt, hoppas det funkar nu! Det är som sagt en film jag satt ihop med lite blandat härifrån! Kommer göra fler under tiden jag är här! Min tanke var att filma en bilresa hemifrån in mot stan så man kan se hur det ser ut och så, men blev tvungen att klippa bort lite delar eftersom jag hade en 6-åring som filmade haha..Resten är blandat, antagligen inte i tidsordning.
.
.
Igår bakade jag kakor med Madelaine. Det gick sådär. Det måste vara nån ingrediens som är annorlunda än hemma för det blev inte alls som det brukar. Smakade typ lite surt på något sätt och lite konstig konsistens..Jag hade även lite problem med kakaon. Jag hittade inget att öppna burken med så jag fick stå och hacka ett litet hål i locket med en sax och sen fylla två teskedar vilket tog evigheter!
.
Idag har jag kollat på en av mina favoritbarnfilmer: Grinchen! Hahah älskar den!
.
.
.
.
Jag som thaaa Grinch

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vad söt hon är!

2011-12-02 @ 02:51:42
Postat av: Kajsa

HAHAHA, älskar dina utklädnader!

2011-12-04 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0